They don't know about us - Chapter 51

Sakta öppnades dörren framför mig och ett trött huvud stack ut genom dörrspringan. Jag log stort mot Harry som stod med en förvirrad min och kollade på mig. Tillslut verkade han vakna till och med ett ryck drog han upp dörren innan han ställde sig framför mig fortfarande lite smått förvirrad. Men snart fälldes hans armar ut och han drog in mig i en varm kram samtidigt som han lyfte upp mig och kysste mig lätt på munnen om och om igen. Han stapplade ut i korridoren med mig i famnen, fortfarande bärandes på mig, vilket nästintill gjorde så att vi hamnade på golvet då vi höll på att trilla över min resväska. Så fort vi hade kommit ut i mitten av gången stannade han och släppte sakta ner mig på marken medan hans blick som tidigare legat och kollat intensivt på mig nu flög ner längs med resten av korridoren. Vid olika dörrar stod resten av tjejerna och killarna och utförde ungefär samma ritual som jag och Harry precis gjort. Harrys ögon fixerades åter igen i mina och han log stort innan han drog mig ännu tätare omkring sig och kysste mig passionerat. Fortfarande utan att ha uttalat ett enda ord till varandra. Sann kärlek behövdes det inga ord till att förklara över hur glada vi var av att återse varandra. Tillslut verkade det som att även resten av killarna la märke till att alla stod ute i korridoren och hade vars en tjej vid min sida.
-”Omg what is all this?” sa Louis glatt och bröt den kärleksfulla tystnaden som tidigare hade härjat i korridoren samtidigt som hans arm låg tätt kring Eleanors midja.
-”It was all Mads idea, so thanks to her we are here!” sa Danielle innan hon åter mötte Liams läppar. Jag log stort mot dem båda innan mitt leende fördubblades ytterligare då min blick fann Niall och Lexie fortfarande stå tätt omslingrade med varandra samtidigt som dem kysste varandra passionerat. Antagligen märkte dem tystnaden som åter lagt sig då alla stod och log stort mot dem. Sakta vände sig Lexie om i Nialls famn och båda mötte deras lilla publik, fortfarande med armarna om varandra. Det verkade som om ingen ville släppa taget om sin älskade.
-”What?! I haven’t seen her for like four months! I’m in desperate need to kiss her!” sa Niall förfärat men trots det så skymtade man ett stort leende på hans läppar som snart var tryckta mot Lexies ännu en gång. När kyssen var avklarad harklade sig Lexie lätt innan hon med bestämd röst sa;
-”If you excuse us, I’m gonna go and have some sex with my boyfriend, goodnight!” sa hon och drog snabbt in Niall genom dörren som hade stått med ett stort flin på läpparna under hela hennes uttalande. Snart ljöd ett kärleksfullt skratt genom korridoren innan jag kände en varm kind möta min.
-”You’re amazing you know that, right?” viskade Harry tyst i mitt öra och jag vände mig sakta om i hans famn så att jag åter skulle kunna se in i hans ögon. Hans innan så trötta ansikte sken nu av ren och skär lycka och jag kollade snabbt ner på hans klädsel. Han var endast iförd mjukisbyxor och en vit t-shirt och genast for min blick till Harrys klocka. 00.08. Inte konstigt att han var trött. Jag kysste han på munnen innan jag kände en hand på min axel. Jag vände snabbt på huvudet och vände därefter hela kroppen som var fast i ett järngrepp i Harrys varma famn. Jag möttes av Zayn och Louis ansikten.
-”We just wanna thank you Madison. Thanks to Harry” – sa Zayn och nickade lätt mot Harry –“Our tour got delayed so we wouldn’t be back in the UK before Christmas as planned. So we just wanna thank you for giving us the best Christmas present ever” sa han och log innan han började backa bak mot Perrie igen, jag log stort tillbaka till honom innan min blick vändes till Louis som fortfarande hade en arm runt Eleanors midja.
-”Well I was gonna say the exactly same thing as Zayn… But I just wanna thank you, I thought I would start the new year without Eleanor by my side” sa han och drog henne ytterligare närmare sig innan han la en nätt kyss på hennes kind.
-“It’s okay Lou, thank you for helping me out. And btw I need to get to know the girls more than I already do so this is a perfect trip for all of us!” svarade jag honom och Harrys armar drog mig snart ännu närmare honom.
-“Haha true, and I think Niall will say thank you tomorrow, his quite busy now” sa han med ett skratt och nickade bort mot den stängda dörren. Och ännu en gång fylldes korridoren med ett ljuvt skratt. När skratten väl hade klingat ur kom även Liam fram och sa tack innan alla började gå in till sitt. Tillslut var det endast jag, Harry och min resväska kvar i korridoren.
-”I still can’t believe that you’re actually here. I’m so freaking happy right now” sa Harry och kysste mig lätt på pannan innan han grabbade tag i min hand i sin vänstra och min väska i den högra. Så fort vi kom in genom dörren ställde Harry ner väskan och lät sina händer ta tag runt min midja istället. Snart lyfte han upp mig och jag tog ett fast tag runt hans midja med mina ben samtidigt som våra läppar mötte varandra i långa och passionerade kyssar. Sakta började han stappla bort till sängen innan vi tillslut föll ner i den bland dem mjuka duntäckena.

Följande morgon hade både jag och Harry vaknat tidigt. Eftersom det hade varit bäckmörkt när jag anlände och att vi sedan direkt hade hamnat i sängen hade resulterat i att jag inte hade haft en chans att ta en titt på rummet. Även om rummet inte var en lyxsvit som inkluderade tre rum och kök, var det ett lyxrum för mig. Rummet hade stora panoramafönster som vette ut mot hamnen, där man kunde se byborna hålla på med sina fiskebåtar för att kunna ge sig ut på dagens fisketur. Rummet var förövrigt dekorerat i stilrent vitt med svarta möbler. För att vara kortfattad så älskade jag det. Efter en lång dusch tillsammans hade vi begett oss ner till frukosten som serverade på alltifrån pannkakor till frukt eller något så enkelt som flingor och mjölk. Knaprandes på mina pannkakor satt jag med mobilen i högsta hugg, då jag under de senaste veckorna blivit allt mer beroende av twitter, till Harrys stora glädje. Plötsligt kom jag på de två små tjejerna som hade befunnit sig på flygplatsen och snabbt letade jag rätt på de två papperslapparna dem hade gett mig. @LinseyLoves1D och @Fiona_1D stod det med snirkliga bokstäver. Jag letade snabbt reda på de två accounten och följde dem snabbare än kvickt. Kort därefter klickade jag upp tweet rutan och skrev;

@Harry_Styles @LouisTomlinson @ZaynMalik @NiallOfficial @Real_Liam_Payne You guys should follow @LindseyLoves1D and @Fiona_1D without these 2 girls our surprise would be fiasco. Thanks girls for the help!

Snart kände jag hur Harrys kollade på mig och jag slet blicken ifrån mobilen och mötte hans ögon. Hans leende spred sig på hans läppar innan han vände mobilen mot mig och jag kunde klart och tydligt läsa hans senaste tweet.

@Harry_Styles
Sure babe @Madison__Sparks, anything for you. Thanks @LindseyLoves1D and @Fiona_1D for the help with the amazing surprise, it was the best surprise of my life, so far!

Jag log stort mot honom innan jag lutade mig in för en kyss. Men snart spred sig Louis röst genom matsalen.
-”Come on guys, not by the breakfast table, didn’t you two get enough tonight?” sa han och höjde lätt på ögonbrynen. Eleanor slog lätt till honom på armen.
-“Louis, be nice to them!” sa hon glatt innan hon kysste han lätt på munnen.

När alla hade samlats och mer eller mindre ätit upp började vi smida planer inför dagen, eftersom det var söndag morgon var killarna helt lediga då dem inte skulle ha nästa konsert förrän imorgon kväll.
-”So what do you guys wanna do today?” sa Liam innan han klämde i sig den sista pannkakan.
-”I wanna go to the beach!” sa Danielle och Eleanor samtidigt. Dem skrattade lätt innan Niall tog till orda samtidigt som han satt med gaffeln rakt upp i vädret som hade genomträngt en pannkaka.
-”Well the beach it is!” sa han och tryckte in pannkakan i munnen. 
______________________________________________________________________
Kommentera! 
Glöm inte bort >>>>>>>>>FRÅGESTUNDEN<<<<<<<<<<

Kommentarer

carlie

2013-01-05 - 11:13:39
Amazing

Laila

2013-01-05 - 11:13:39
I <3 This Blogg fett grymt nästa längtar redan

Fia

2013-01-05 - 12:35:49
Superbra! Åh äntligen fick dom träffas..så gulligt:) Kraam

:D

2013-01-05 - 12:55:21
så otroligt bra!!:D

Wilma

2013-01-05 - 13:09:21
Grymt bra!! Dom är så söta!:')

Elin

2013-01-05 - 14:43:14
Såå braa!! Äntligen så träffades dom igen!! :´)

Emma

2013-01-05 - 20:42:18
Sjukt bra!!! :D

My

2013-01-05 - 23:10:55
Superdupermagagrymt!! :D

Sara G

2013-01-05 - 23:38:32
Hahaha "If you excuse us, I’m gonna go and have some sex with my boyfriend, goodnight!" den skrattattacken asså.. hahaha xD

Älskade kapitlet, som vanligt och det var VERKLIGEN värt väntan! :D <3

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus