Ni glömmer väl inte...

Att kolla in min privata blogg? >>>>> SANDRAPERSSON.BLOGG.SE

Kommentarer

Anonym

2013-08-22 - 16:15:26
Du sa att en kapitel kommer upp i söndag men istället för en kapitel så kom något annat upp istället
Svar: Jag har inte sagt någon bestämd dag eller datum för ett utkommande kapitel. Kapitel kommer så fort jag fått photoshop på min dator.
Sandra Persson

Anonym

2013-08-24 - 09:22:17
Hej, när kommer en kapitel upp? :))

Elin

2013-09-07 - 20:34:00
Om du får gissa på ett ungefär, när tror du första kapitlet är uppe?

Signeli

2013-09-08 - 15:41:05
När kommer första kapitlet?:(

Elise

2013-09-08 - 18:18:07
jag är sååå taggaaaaad, hoppas du får upp novellen snart! :D

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus