Förlåt

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, kan skriva hur många förlåt som helst men förlåååååt! 
Riktigt mycket förlåt för den otroligt sega uppdateringen som har funnits på bloggen den senaste veckan, helt sinnessjukt!. Men just nu är det riktigt mycket i skolan, plus att jag åker till Thailand om 6 dagar, och kommer vara borta i 3 veckor, vilket gör att jag har riktigt mycket att förbereda inför den också. 

Men till er glädje kan jag meddela att nästa kapitel kommer komma imorgon, ska skriva det ikväll så att det är färdigt att läggas ut imorgon. Denna söndag har jag även spenderat framför veckans kommande läxor och alla är nu klara! Så därför kan ni vänta er förhoppningsvis ett kapitel om dagen denna veckan! 

Men efter lördag (9/3) kommer det inte dyka upp ett endaste kapitel under tre veckors tid, eftersom jag inte kommer ha möklighet till att skriva på novellen under mina tre veckor i Thailand. Hoppas ni respekterar detta. 

All kärlek till er mina kära läsare, och för att ni besöker bloggen trots att uppdateringen suger! Under mina tre veckors "semester/paus" från bloggen, får ni nöja er med att läsa om antingen They don't know about us novellen eller börja om från början med Stars are always shining novellen! 

Jag hopppas innerligt att ni kommer vara kvar vid min sida efter att dem tre veckorna är slut, för då kommer det komma ut nya kapitel! 

Tack så mycket 
Puss & kram - Sandra

Kommentarer

Fia

2013-03-03 - 17:40:08
Absolut, förstår dig till 100%!! Hoppas du kommer få det grymt i Thailaaaand och ser framemot morgon daagen!:) Kram

Frida

2013-03-03 - 17:43:23
Längtar till imorgon!! Jag förstår dig verkligen, skolan kommer ju först! Ha det så bra i Thailand! :Dxx

Julia

2013-03-03 - 21:14:43
Du får ha det skitkul o skönt i Thailand :D men kan inte du typ skriva lite extra idag och tidsinställa några inlägg till oss mer under veckorna? Eller blir det för mkt? Hoppas du har de kul där återigen och älskar den här novellen, bästa novellen jag läst ! xxx

Någon

2013-05-09 - 12:45:33
Hej! Jag har en liten privat fråga! Om du kan mejla mig : [email protected]

Michaeljoipt

2023-06-26 - 19:29:34
LUNC Price Prediction: lunc crypto price
BTC Pulse: BTC Pulse

Amazon Chainlink: Amazon Chainlink
Pulse X Coin: pulse bitcoin

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus