Ett snabbt inlägg till er ❤

Vill bara skriva ett snabbt inlägg och tacka för hur underbara ni är, detta ^ är bara en del av alla kommentarer jag får från er, och jag blir lika glad varje gång jag läser dem. Ni är dem som uppmuntrar mig till att fortsätta skriva, och ni är dem som ger mig orken till att sätta mig ner varje dag och försöka få fram ett bra kapitel. Tack vare er existerar denna novellbloggen fortfarande. Jag har cirka 100-130 unika besökare varje dag, och jag har trots allt endast bloggat i ungefär tre månader! Jag förstår knappt själv att det är så många som tittar in här för att läsa ett kapitel, ni är helt otroligt underbara! 

Så tack än en gång för era underbara kommentarer, och snälla sluta aldrig kommentera, för det är dem som ger mig orken till att skriva. Tack! 

Kapitel 27 ligger nedanför! :)

Kommentarer

Laila

2013-02-20 - 14:25:03
Varsågod du är helt klart värd dom kommentarerna? Vet du när kapitel 28 kanske kommer:)
Svar: Håller på att skriva kapitlet som om kanske en timme eller två? :)
Sandra Persson

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus