Förlåt, ännu en gång.

Ber så hemskt mycket om ursäkt än en gång för att jag inte har levererat mer än två kapitel denna vecka. Men jag har haft mer att göra än vad jag till en början trodde, inför thailandsresan. Men imorgon beger jag mig iväg och därför kommer det inte komma fler kapitel förrän om tre veckor. 

Eftersom jag uppdaterade under hela min Thailands vistelse i vintras, kanske ni undrar varför jag inte kommer kunna uppdatera novellen under dessa tre veckorna, 
Som svar till er som undrar, så är det som så att alla som går sista året på gymnasiet ska utföra ett projektarbete som har med deras linje/inriktning att göra. För mig som då går samhälle med inriktning turism, har därför en mängd olika valmöjligheter att välja mellan. Men jag och min kompis, valde att ha volontär som vårt projektarbete, och därför ska vi nu, under tre veckors tid, arbeta på ett skolhem i norra Thailand som volontärer. Därför kommer jag inte ha möjlighet till att skriva på bloggen, eftersom jag kommer ha fullt upp med både jobb, projektarbete, filmning och rapportskrivning. 

Jag ser verkligen fram emot denna resa, och jag hoppas ni förstår när jag säger att det är svårt för mig att uppdatera bloggen på grund av den eftersom jag verkligen vill kunna njuta varenda sekund av det jag åker ner dit för att göra. 

Men så fort jag kommer hem igen, har jag förhoppningsvis, en mängd med olika idéer inför novellen, och då kommer det komma kapitel precis som innan! 

Hoppas ni stannar kvar hos mig efter dessa tre veckorna, om inte, så vill jag tacka för de fantastiska månaderna jag har haft med er under tiden som bloggen och novellerna har existerat! 

Har ni några frågor angående min resa så kommentera detta inlägget så svarar jag på dem så snart jag kan! :)

Puss & kram - Sandra, DOL-noveller.

Kommentarer

jessica

2013-03-08 - 20:14:25
Hoppas du får en trevlig resa! :D
längtar tills om tre veckor :)

Laila

2013-03-08 - 21:20:23
Det spelar ingen roll ha kul i Thailand ses om 3 veckor:)

Frida

2013-03-08 - 22:16:43
Låter kul!! Ha det bra!! :D xxxx

fanny

2013-03-28 - 22:13:45
tittade in på min blogg vetja! :)

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus