Vinnaren

Grattis Denise! Du skrev i din anmälan att jag fick lov att ändra ditt efternamn, så inför novellen kommer du heta Denise Wakefield, hoppas det går bra? Denise ville att Ariana Grande skulle spela henne i novellen, så om några kapitel är du en del av SAAS!
Till alla er andra som anmälde sig så vill jag bara säga hur otroligt tacksam jag är för eran medverkan, och att vinnaren drogs genom lotteri, så alla hade lika stor chans att vinna!

Vill också passa på att säga hur otroligt glad jag blir av alla era kommentarer på kapitlena, ni är dem som pushar mig till att fortsätta skriva, stort tack till alla er! Blir så himla glad varje gång jag läser era kommentarer eftersom ni kommenterar otroligt fina saker till mig och novellen, så tack! :')

Bli inte ledsna nu, för det kommer komma fler tävlingar så småningom! :)

Kommentarer

Denise

2013-02-05 - 15:58:53
Ååååh tack så jättemycket!! :* Efternamnet blir perfa ;)

Anonym

2013-02-05 - 16:18:31
Grattis :D :) !!

jessica

2013-02-05 - 16:27:33
Grattis!! ;D

Julia

2013-02-05 - 20:01:53
Hoppas du har en tävling igen i din nästa novell om det blir någon:)

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus