Tävling

Tävla om att få bli en alldeles egen karaktär i They don't know about us novellen! Det enda ni behöver göra är att kommentera detta inlägg med följande saker:

- Fullständigt namn (för-och efternamn)
- Hår och ögonfärg
- Din personlighet
- Intressen
- Ålder
- Övrigt

Lite längre fram i novellen har jag planerat in att Madison ska åka till Sverige, därför tänkte jag att när hon ändå befinner sig där kan hon träffa någon av er! Så om ni vill få chansen att bli en karaktär i novellen, kommenterar ni detta inlägget! Vinnaren dras någon gång nästa vecka, eller när jag känner att ni har slutat kommentera! Jag kommer dra vinnaren slumpmässigt. 

För att öka era chanser att vinna vore det bra om ni kommenterar kapitlena också, detta gör att ni får fler namn i skålen som jag kommer dra vinnaren ur!

Lycka till! 
______________________________________________________________________
Kapitel 22 ligger nedanför! :)

Kommentarer

Gabriella

2012-12-03 - 20:03:51
- Fullständigt namn (för-och efternamn) - Gabriella Cheikho
- Hår och ögonfärg - Brunt hår och bruna ögon
- Din personlighet - Snäll, bryr sig om andra, tycker om att prata med snacka med personer jag nyss mött, hehe!
- Intressen - Hänga med vänner, lyssna på musik, spela fotboll.
- Ålder - 16
- Övrigt - -

IMA

2012-12-03 - 20:52:01
Mitt fullständiga namn är Ida Antonsen,
Håret är ljusbrunt lite lockit och min ögonfärg är brun med lite grönt.
Ålder: snart 17.
Min personlighet: snäll, glad,hjälpsam och är livrädd för hästar men älskar andra djur (mest hundar)
Intressen: Lyssna på musik, bowla och spela badmington och va med vänner.
Övrigt: mina föräldrar är från Norge men jag är svensk.

Vilma

2012-12-03 - 21:04:04
Namn: Vilma Magnusson
Hårfärg/ Ögonfärg: Mörkblont hår, bruna ögon
Personlighet: Omtänksam, Kan vara lite självisk ibland, lite blyg när jag träffar nya människor, bryr mig om mina kompisar.
Intressen: Lyssna på musik (One Direction), spela fotboll, pyssla, vara med kompisar.
Ålder: 14
Övrigt: Jag älskar att spela fotboll och jag har spelat sen jag var 7 år.
One Direction har varit en del utav mitt liv sen vintern 2011. :)

Annie Bäckstrand

2012-12-03 - 21:37:52
- Fullständigt namn: Annie (Elize) Bäckstrand
- Hår och ögonfärg: Brunett för tillfället, Född Blond och ska troligen bli det igen xD Blå-gröna ögon :)
- Din personlighet: Hjälpsam, pratglad, omtänksam, Envis(för envis ibland), orädd, sportig :) kan vara känslig
- Intressen: Ridning (i 8år) :D Musik, gitarr, skriva, böcker!
- Ålder: 17 år, Född 8 september 1995 :)
- Övrigt: Jag hatar ljudet av mikrovågsugnen xD, beroende av te :D, Jag har skilda föräldrar :/ och mamma ha en ny sambo som hon är förlovad med, även 2 bonus syskon om är äldre än mig , Men personer jag känner bete jag mig ibland som 12 år(barnslig) xD, extrem barnslig i stallet oxå! Då jag känner att jag verkligen kan vara mig själv. Jag älskar att skriva noveller! Stort intresse! Helt tondöv. Jag är väldigt rädd om vad folk tycker om mig, lätt sårbar när det gäller kommentarer, tar gärna in saker för mycket. har ett beroende av att vara fröken perfekt för att det känns som om alla tror att jag är det, vilket gör att jag får ångest och så vidare.¨

Oj blev lite personligt, men jag som själv skriver, vet att det är skönt att ha mkt fakta om den karaktär som man kanske ska skriva om för att få fram personen lättare. Hoppas du får många att välja mellan :D

Emina

2012-12-03 - 23:06:40
- Emina Heljo är mitt namn
- Jag har kort brunt hår och klar gröna ögon
- Jag är en glad person. Men som alla andra så har min stunder. Men annars gillar jag att skratta, att se folk glada. Jag är en väldigt empatisk människa, öppen för att testa nya saker eller träffa nya människor. En person som är lugn och sansad i alla situationer. Jag står upp för mig själv och alla vänner och familj runt omkring mig.
- Hm...intressen. Well, jag älskar att skriva. Det är ett skönt och roligt sätt att få skriva av sig, liksom låta alla dom där idéerna bara rinna av en. Självklart så gillar jag att vara med mina vänner, men jag är även den som kan slöa en dag och bara ta det lugnt. att springa med musik i lurarna på högsta, är också en grejj som jag gillar att göra.
- Jag är 13-14 år. Men det är en siffra du får ändra till vad som passar bäst i novellen :)
- Förut spelade jag saxofon och tränade karate, tre gånger i veckan. Det var kul, tills skolan kom in i bilden. Jag dricker för mycket kaffe och läser mycket! Jag gillar inte personer som ljuger, skapar drama för uppmärksamhet eller bara går runt och tycker allmänt synd om sig själv. Jag för huvudvärk av sånna. Jag är 1, 57....men ändå vågar ingen tracka mig. Om jag ska vara ärlig så är mode inte min grejj. Jag klär mig i det som jag känner mig bekväm i. Men ändå är det kul att gå runt på stan med vänner i timmar!

Hoppas nu jag fick med allt :)
xx Emina

Linnea

2012-12-04 - 16:09:40
Namn: Linnea Larsson
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: ljusbrunt
Personlighet: busig, rolig, omtänksam, smart, kramgo, gosig
Ålder: 15
Intressen: Gillar att rida och vara ned kompisar. Är i stallet minst en vecka och är med kompisar nästan varje dag. Jag gillar också att laga mat, mysa, åka skidor, hundar och sola och bada. Jag Avskyr skolan och hatar att gå upp tidigt på morgonen. Är väldigt kvällspigg! Vinter och sommar är mina favorit årstider.
Övrigt: har två syskon (en lillasyster och en storebror) och en mamma och pappa. Bor utanför Göteborg i en liten ort så kallad kullavik.

Skulle ha varit jättekul om jag vann "tävlingen"!
Ps: din novell är grym!!:D

Elin

2012-12-04 - 16:11:30
Namn - Elin Johansson. ( Typiskt svenskt cx )
Hår & ögonfärg - Blåa ögon & Blont långt hår.
Personlighet - Well,Snäll,omtänksam, Är lite av den typen som använder kroppspråket ganska ofta haha (;
Intressen - Ridning hästar mm, Rita/teckna.
Ålder - 16
Övrigt - Tillbringar nästan hela min tid i stallet med min egna häst Catch. My Life cx

Wilma

2012-12-04 - 18:48:04
Namn: Wilma Persson
Hår: Har rödbrunt STORT krulligt hår som jag hatar och blåa ögon
Personlighet: Glad för det mesta och flummig^^ Älskar att skratta, antar att jag är ganska nördig också o_O Hmm omtänlsam och ganska lättlurad^^
Intressen: Att spela innebandy, det är det bästa som finns! Det ärdå jag känner mig hemma! Och att spela fotboll och vara med mina fina vänner. Går i fotbollsklass också :)
Ålder: 15
Övrigt: Haha är inte direkt kreativ, är totalt tondöv och det i princip enda jag kan rita är steckgubbar xD Trots att jag inte kan sjunga så plågar jag andras öron med det ganska ofta >:DEvil me!
Ehmm har en stor svart hund om det nu skulle vara intresant ^^ Hahah har absolut ingen aning om vad jag ska skriva mer nu såå ..;)

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus