Ett stort förlåt till er mina kära läsare ♥

Mina kära läsare som återkommer i stort sett varje dag, jag vill tacka er något enormt för den tid ni engarerar er i att titta in på denna bloggen trots att det inte har varit någon uppdatering på flera månader. Men när jag väl kom hem från Thailand och lovade er att uppdateringen skulle finnas kvar, hade jag aldrig tänkt på att inspirationen skulle kunna ta slut. Jag trodde jag skulle ha ork, kraft, tid och framförallt fantasi till att sitta och skriva kapitel till er. Så fel man kan ha. Den sista tiden som jag har kvar i skolan har jag tillbringat med mina underbara vänner för att kunna skapa allt fler minnen än de vi redan har tillsammans. Skolarbetet har även tröttat ut mig något enormt och sen har såklart alla förberedelser inför bal och student varit mig hack i hälarna hela tiden. 

Men nu återstår endast två ynka veckor tills det är min tur att springa ut från min kära skola för att sedan komma ut i vuxenlivet. Jag fasar inför det, lika mycket som jag längtar tills studentdagen. Balen hade jag i fredags 31/5, och det är en dag/kväll/natt som jag sent kommer att glömma. Det var så roligt att se alla sina kära klasskamrater trippa runt i vackra klänningar och kostymer och jag kan inte tro att jag snart aldrig kommer se dem igen. Så vad jag vill säga är att just nu är det en väldigt känsloladdadperiod i mitt liv och jag vill njuta till fullo av de sista två veckorna som jag faktiskt har tillsammans med min klass. 

Jag kan inte garantera att denna bloggen någonsin kommer att startas upp igen och om den gör det kommer det tyvärr inte vara på SAAS novellen, eftersom jag helt har tappat intresset i den novellen och har nästan helt glömt vad som faktiskt har hänt i den. Tyvärr så är det sanningen och jag är otroligt ledsen för det. 

Till råga på allt så kommer jag lämna in min dator till skolan imorgon då den ska deployas om och jag har ingen annan dator att skriva på. Dessutom så finns det inget fast datum om när vi faktiskt får tillbaka datorn. Det kan vara om en vecka, eller i september. 

Tyvärr så har livet börjat gå förbi mitt novellskrivande, och jag vill tacka er läsare som fanns här under min början och "storhetstid" och enda fram tills idag. Ni har verkligen varit trogna läsare och jag är otroligt ledsen för att det blivit som det blivit. 

Tills vi ses nästa gång, en stor puss och en stor kram som tack för denna tid vi har haft tillsammans! 

P.S Kommer dock försöka blogga så ofta som jag har tid på min privata blogg: www.sandrapersson.blogg.se om ni vill följa min vardag och livet efter det att skolan tar slut! D.S

Kommentarer

Elin

2013-06-03 - 18:18:26
Nej vad ledsen jag blev nu! Hoppas du får två underbara veckor med klassen nu!

Har verkligen älskat både TDKAU och SAAS.
Skulle verkligen vara jätte kul om du började på en annan novell, men känn ingen press!! Det är ju trotts allt du som måste komma på allt och lägga ner massor med tid på bloggen. Du är bäst!

Puss

Signeli

2013-06-03 - 21:59:53
Åh nej:( men det är ditt liv så lev de vafan;)
Men vad du än gör TA INTE BORT BLOGGEN! Så jag kan läsa om TDKAU och SAAS hur många gånger som helst:D
Är så glad för alla kapitel du har skrivit och hoppas du får ett riktigt jävla skönt lov!!
Älskar dig! Puss

Wilma

2013-06-06 - 23:51:40
Åh vad tråkigt med bloggen!:(
Älskade både TDKAU och SAAS och det kommer bli tomt när man vet att det antagligen aldrig kommer att bli något mer.

Tack för alla underbara kapitel vi fått och för den tidigare grymma uppdateringen. Dina kapitel var de bästa och att det kom ett om dan, det var underbart!
Du är en av dem som har inspirerat mig till att börja skriva själv.

Hoppas din student blir super och att du fpr en underbar sommar! xx

Ellen

2013-06-25 - 12:40:40
Åhh du måste börja skriva igen!!! Du är grymt duktig och dina noveller är såååå bra. Hoppas verkligen du börjar skriva igen under sommarn. Annars har dina noveller vart toppen och du e jätte duktig!

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus