Jag har glada nyheter till er.

Många av er som fortfarande tittar in på denna blogg kommer förhoppningsvis bli otroligt glada över detta besked: Min skrivarlust är tillbaka. Japp ni läste rätt, jag har återfått min fantasi och min skrivarlust! HELT UNDERBART! NI FATTAR VAD DETTA BETYDER VA? JAG SKA BÖRJA SKRIVA NOVELLER IGEN.

De frågor jag vill ställa till er nu är följande:
-  Vill ni att jag ska starta upp igen?
- Vem ifrån 1D ska den nya novellen handla om? Då jag inte kommer fortsätta skriva på SAAS novellen.
- Vilken kändis ska få äran att agera huvudroll?
- Ska novellen vara helt på svenska? Eller ska de vara som tidigare med svensk text, engelskt tal?
- Har ni några speciella idéer till den kommande novellen? Är öppen för alla förslag!

Så kommentera nu och visa att ni är lika exalterade som jag på att novellen ska starta upp igen!!!! :D

Kommentarer

Alva

2013-07-08 - 23:27:33
Jag tycker att du ska börja på en ny :)
Jag vill att den ska handla om Harry, och kändisen som ska ha huvudrollen tycker jag ska vara Cara Delevingne eller Crystal Reed :) dialogerna kan va på engelska och texten på svenska :)

Signeli

2013-07-09 - 10:29:42
JAAA!:D
Jag tycker att du ska skriva om Harry:) och till huvudrollen tycker jag att de ska vara barbara palvin:) dialogerna på engelska och texten på svenska:)
Åh är så glad att du ska börja igen:D:D:D
Och jag tycker att det är roligare att läsa noveller där killarna är kända:)

LINNEA

2013-07-09 - 10:48:12
Jag tycker du ska börja på en ny, om Niall, eller Louis och personen som har huvudrollen tycker jag ska vara Candice Accola eller Nina Dobrev. (dialogerna på engelska och texten på svenska)
Jag tycker bäst om novellerna där dom går i High School eller där killarna är kända.

Älskar dina noveller :D

Elin

2013-07-09 - 12:35:55
Börja på en ny! ^w^

I want louis,Niall or Liam + Engelskt tal.
Huvudrollen skulle jag gärna vela att Nina dobrev,victoria justice eller Amanda seyfried spelar! ^^

Har namn förslag :'DD
Katherine,Elena,Nina,Miranda,Isabella,Elizabeth eller Zara.

Här har jag en liten idé *eheheh*
Nina's ( tar bara något namn ) mamma dog nyss i en bilolycka och lämnar nina på ranchen med hennes morfar med alla hästar och även andra djur. Men grejen är att de flesta hästar är problemhästar som hennes mamma tog hand om och hjälpte folk att på reda på, det var hennes jobb. De brukade kalla henne ''the horsewhisper''. Nina's morfar peppar henne att försöka ge sig an den hästen nina och hennes mamma skulle rädda den natten hon dog.
Och där tog min fantasi slut. Som sagt bara några förslag antar jag haha c: Vet inte riktigt hur man ska få in killarna men det är ju en annan sak.

Signeli

2013-07-09 - 12:42:00
Har ett annat förslag på huvudrollen, Danielle Campbell:)

j

2013-07-09 - 12:49:38
Åh vad kul att du vill börja skriva igen :)!!
Hade varit kul att läsa om antigen niall eller louis dialogerna får gärna vara på engelska och resten på svenska

Ellen

2013-07-11 - 15:29:16
Jag tycker att du ska skriva om Harry eller Zayn. Huvudrollen kan kanske vara Selena gomez, Zendaya Coleman, Lucy Hale eller Danielle Campbell.
Med svensk text o engelsk text. :)

Helin

2013-07-12 - 01:33:42
JA börja skriv igen!!!Jag tycker att huvudrollen ska vara Harry. Huvudrollen för tjejen vill jag att det ska vara Nini Dobrev, och tjejen borde heta Zara eller nåt vackert namn. Killarna ska inte vara kända dem ska gå i High School. Novellen ska vara svensk text med engelsk dialog! Du är sjukt bra på att skriva!!❤❤❤

Wilma

2013-07-15 - 12:25:48
Åh vad glad jag blev när jag såg det här! Har varit i Prag en vecka för att spela innebandy och inte haft internet så såg detta först nu.
Tycker verkligen att du ska fortsätta med en ny, du är sjukt duktig på att skriva!
Och vad gäller frågorna du hade till oss har jag ingen aning, jag ser bara otroligt mycket fram emot att läsa något du skrivit igen! :D

Anonym

2013-07-16 - 20:12:58
Kult att höra av dig igen och jag skrek nästan när du skrev att du ska börja skriva 1D noveller igen :')
Jag tycker att huvudrollen ska handla om Louis eller Harry!
Och huvudrollen för tjejen borde vara Nina Dobrev, Sasha Pietetse. Lucy Hale, Cara Delevigne eller Victoria Justice <3
Dialogerna borde vara på engelska och resten på svenska :)

Anonym

2013-07-16 - 20:31:52
Här har jag en idé till dig: Tjejen och hennes familj skulle flytta från deras land till London. Och One Direction råkade också på hamna på samma flygplan som hon och hennes familj var i vilket de inte märkte. Men då råkade det hända en flygkrasch på vägen som hamnade i en både stor och liten ö där palmer, ljusblått hav finns osv. Man kunde inte se något annat än blått hav runt om ön. Ingen annan än tjejen och killarna överlevde. Men hon kände sig inte ensam för hon hörde ljud från några som lät som killar. Och hon försökte springa allt vad hon kunde ifrån killarna men de hittade henne. Och resten är ditt nu lol.
Du behöver inte ta denna idén om du inte vill ;)

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus