Update

Tänkte bara uppdatera er om lite fakta kring novellen + en teaser om vad novellen kommer handla om! Håller just nu på att skriva för fullt på novellen, men den kommer inte läggas ut förrän jag har hunnit några kapitel in i den så att ni kan få kapitel ofta!

Huvudrollen kommer spelas av: Ninda Dobrev
1D killen blir en överraskning ;)

Teaser på storyn; Summer Love:
Winnie Johnson som har bott i Sverige i hela sitt liv har kämpat med sina studier och simträning för att kunna nå ett mål som hon drömt om i större delen av sitt liv. Att få jobba på det världskända kryssningsfartyget Sea Princess. Efter studenten får hon det efterlängtade brevet från kryssningsfartyget ner i sin brevlåda och enbart 2 veckor senare sitter hon på planet mot London där skeppet har sin utgångspunkt. Under hela sommaren ska hon arbeta som badvakt vid de olika swimmingpoolerna som existerar på fartyget.

Hon finner snabbt tre vänner som hon kommer nära, och en tjej som hon verkligen inte vill prata med; Veronica Hamilton. En tjej vars pappa "köpt" in henne till fartyget. Endast så att hon ska kunna dregla över killarna i hennes favoritband, som råkar befinna sig just på detta kryssningsfartyg för att spendera sin semester där.

Vad Winnie inte hade räknat med var att hon skulle falla pladask för en av killarna. Den kille som Veronica har trånat efter allra mest. Hur ska Winnie överleva en sommar med en förälskelse som hotas av en avundsjuk diva?

______________________________________________________________________

Hoppas ni tycker den verkar någorlunda spännande iallafall! Själv är jag exalterad över den nya novellen så hoppas ni är det med!

Var beredda på att det kan dröja tills första kapitlet då jag vill ha fixat desigenen på bloggen plus införskaffat photoshop på min nya dator :)

Puss & kram // Sandra

Kommentarer

Signeli

2013-07-16 - 23:23:54
Annorlunda men låter helt jävla underbart!!! Åh kan inte vänta mer😁 du är bäst:Dxx

Elin

2013-07-17 - 11:07:55
Can't waiit *-*
Och är så sjukt glad att huvudrollen spelas av nina dobrev ^^

Anonym

2013-07-17 - 11:59:28
Can't waiiiiiiiittt!!! :D
OMG OMG OMG

Moa

2013-07-17 - 13:05:27
Längtar!!!❤

jessica

2013-07-21 - 17:43:43
Låter jättebra, längtar till första kapitlet :D :3

Signeli

2013-08-05 - 10:31:16
Hur lång tid kommer det ta ungefär? Hehe vet inte hur många gånger dagligen jag kollar;)
Svar: Antagligen någon vecka till. Håller just nu på att skaffa jobb (!!!!!) vilket är en prioritet. Men innan jag kan lägga ut något måste jag införskaffa photoshop på datorn och jag ska be mamma eller pappa ta med den till deras datorexpert som kan hjälpa mig med det :) Håll ut!
Sandra Persson

Anonym

2013-08-11 - 15:06:52
Snälla kan du inte skriva klart start are always shine jag vill såå gärna veta slutet snälla och nya novellen verkar vara spännande men snälla skriv klart start are always shine soo plz gör det om du kan

Emelie

2014-01-14 - 19:45:30
jag vill ha ett kapitel novellen verkar grymt bra

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus