Tävlingens vinnare

Stort tack till er alla som var med i tävlingen! Betyder enormt mycket för mig att jag faktiskt har så otroligt underbara läsare! Trodde jag absolut inte att jag skulle få när jag startade bloggen!

Men vinnaren är Elin Johansson, som vann genom en rättvis lottning. Men bli inte besviken för att du inte vann, det kommer fler chanser kan jag lova er! 

Kan även säga som så att det har blivit lite ändrade planer i novellen, kom nämligen på en jättebra storyline som ni kommer få ta del av i nästa kapitel som kommer ut imorgon! Därför kommer Sverige planerna läggas lite på hyllan än sålänge och kommer inte komma förrän lite senare i novellen, men när det väl är dags så är det Elin som kommer få äran att vara sin egen karaktär!

Vill åter bara tacka för hur underbara ni läsare är. Ni gör verkligen ens dag med era kommentarer, ni är så snälla och ni uppmuntrar verkligen mig till att fortsätta skriva! Tack! 

Kapitel 24 ligger nedanför!

Kommentarer

Elin

2012-12-06 - 21:11:53
O.O
Herre minn gud, Jag ramlade nästan av stolen när jag såg mitt namn *-*
* Happy Face * ^^
Svar: Haha, grattis!! :D Ska bli roligt att få skriva om dig lite längre fram i novellen! :) xx
Sandra Persson

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus