They don't know about us - Chapter 31

-“This milkshake is the best I’ve ever tasted!” utbrast Elin glatt innan hon sörplade i sig det lilla som fans kvar av den. Både jag och Harry skrattade av synen innan vi tystnade till, vilket ledde till att Elin kollade på oss med en förvånad min. Men det som hade fått oss till att tystna var inte det att Elin inte hade varit rolig längre, utan det faktum att det samlats fem tjejer i 13-16 års åldern som nu stod och kollade storögt på Harry.
-”Hi girls” sa Harry glatt vilket gjorde att både jag och Elin vaknade upp från våra förvånade miner och kollade nu glatt på tjejerna.
-”Hi Harry and Madison!!” - sa en brunhårig tjej som såg ut att vara yngst av dem alla. –”Can I please take a photo with you two?!!” fortsatte hon lika glatt. Jag och Harry utbytte en blick innan vi nickade, vilket ledde till att tjejen trängde sig in mellan oss där vi satt och Elin fick agera fotograf. Även om det fortfarande var en konstig känsla att ta foto med människor man inte kände, hade man börjat vänja sig och man hade även börjat förstå hur mycket en bild eller en autograf betydde för killarnas fans. En efter en bytte tjejerna plats och när dem alla hade fått en bild och en autograf tackade dem oss så mycket innan dem vinkade hejdå.
-”Omg your fans are the cutest!” sa Elin samtidigt som hon kollade storögt på tjejerna som nu stod utanför Milshake centrat och hoppade av glädje.
-”Yeah they’re amazing” sa Harry glatt och kollade ut genom fönstret och vinkade vilket ledde till att tjejerna gav ifrån sig ytterligare ett skrik innan dem vinkade tillbaka.
-”But isn’t it quite weird to take photos with strangers?” sa Elin innan hon tog och sörplade i sig det absolut sista som fanns i hennes glas.
-“For me it still is, but they’re so sweet so at the same time it isn’t”
svarade jag henne och tog en stor klunk av min chokladmilkshake. Jag kände hur Harry la sin hand på mitt lår och jag kollade upp mot honom och möttes av ett par glada ögon.
-”That’s so sweet babe. But yeah in the beginning it was strange, you didn’t really realized why they wanted to take pics with you but now they’re more lika a part of my family. So it isn’t strange at all, really” Sa Harry och kysste mig lätt på kinden.
-“Omg, you guys are so sweet!!!!! But hey I’ve finished my milkshake!” Sa Elin och skakade lätt om det tomma milkshake glaset.
-”Well that’s about time, because now our tour continues!” Sa Harry innan han började bokstavligt talat fösa ut oss i bilen.

Efter en lång dag av både det ena och det andra, hade vi lyckats besöka alla servärdheter som Harry kunde komma på. Jag själv som inte hade lyckats få någon ordentlig rundtur i London innan hade tyckt det var minst lika roligt och intressant som Elin hade tyckt. Men eftersom klockan började närma sig nio på kvällen var det istället för tre stycken pratglada människor nu tre stycken utmattade som satt i bilen påväg tillbaka till Holiday Inn Hotel.
-”Guys?” sa Elin och lutade sig framåt så hennes huvud stack fram mellan mitt och Harrys säte –”This day, have been so much fun, and I hope we can have a day like this tomorrow aswell before I go to Sweden tomorrow night”
-“I think we can make your wish come true Elin”
sa Harry trött innan han gäspade vilket skapade en kedjereaktion så att både jag och Elin fick ur oss två stora gäspningar innan vi alla började skratta. När vi hade parkerat framför hennes hotell, hoppade hon trött ur bilen och jag och Harry gjorde detsamma.
-”Thank you for today guys” sa Elin och kramade om oss.
-”No thank you, but we pick you up att 11 a.m tomorrow if that’s okay?” sa jag och kramade henne tillbaka. Jag fick en nickning som svar innan hon vinkade hejdå och gick in genom hotell porten.
-”You and me, naked, in bed, in 15 minutes. Deal?” sa Harry innan han släppte in mig i sin famn. Jag lutade huvudet mot hans bröstkorg och andades in hans doft som doftade av hans ”One Million” parfym innan jag tillslut svarade honom;
-”Deal” jag vände upp huvudet så att jag kunde kolla honom in i ögonen innan våra läppar möttes i en passionerad kyss.
-”Good, and I want you too were the underwears I bought you in NYC, deal?”
-“Haha deal, now jump in the car and let’s drive home”

Så fort vi hade kommit in genom dörren och konstaterat att Louis låg och sov, räcket Harry över Victorias Seacret påsen till mig som änsålänge inte var uppackad och schasade in mig på toaletten, med orden ”Don’t come out if you’re not wearing these” innan han med ett slugt leende gått in till vårt rum. Även om jag aldrig hade brytt mig om varken kläder eller mode hade Harry lyckats få mig att bli intresserad av det. Jag hade aldrig varit den som tänkte på vad jag åt eller hur mycket jag tränade, utan jag hade bara ätit det jag gillade och tränat på det sätt som jag älskade, nämligen att rida. Det hela hade därför resluterat i att jag nu hade en normal kroppsfrom, varken för smal eller för tjock. Trots att jag aldrig hade haft pojkvän hade jag alltid oroat mig för dennes reaktion om jag hade stått i endast underkläder framför honom. Men när jag väl hade fått på mig underkläderna kändes det inte ett dugg pinsamt att min pojkvän, som var en världskändis, nu stod och väntade på mig.

Jag borstade snabbt mina tänder innan jag lindade badrocken om mig och började gå mot Harrys sovrum. Till min stora förvåning var där fullt med tända ljus i hallen fram till rummet och sedan ännu mer ljus väl inne i sovrummet. Jag kollade storögt på alla ljusen innan min blick fastnade på Harry som låg i endast kalsonger på sängen och höll på med mobilen, men så fort han fick syn på mig la han bort mobilen på nattduksbordet.
-”What is all this?” sa jag andlöst och kollade ännu en gång runt i rummet. Precis överallt stod det tända ljus i alla dess storlekar och färger.
-”Well, since we’ve had a long day and I have never really shown you my ”romantic part” I thought this was a good idea” sa han samtidigt som han hade börjat gå mot mig.
-“You don’t like it?” sa Harry nervöst, antagligen för att jag hade stått tyst en bra stund och endast försökt ta in allt och skapa bilder i huvudet som jag förmodligen aldrig skulle glömma. Jag skakade snabbt på huvudet som svar på Harrys fråga.
-”I don’t like it, I love it” sa jag och Harry la snabbt sina händer på min midja och drog in mig i hans famn.
-”Good, and I certainly hope that you have those underwears on you beneath that bathrobe” sa Harry gillandes. Jag nickade innan jag ställde mig på tå för att kunna kyssa hans läppar, sakta kände jag hur Harrys händer förflyttades från min midja mot bältet som höll ihop badrocken och hur han sakta knöt upp den innan han lätt den falla mot marken. Han avbröt vår kyss för att antagligen kolla in hur jag såg ut i dem eftersom han tog ett steg bakåt och granskade mig uppifrån och ner.
-”You’ve never looked so sexy before” sa Harry förföriskt och jag tog genast de få stegen som skilde oss åt och tog tag i hans hand innan jag ledde oss bort till sängen, där ännu en natt skulle spenderas med den som hade nycklen till mitt hjärta.
______________________________________________________________________
Kommentera, kommentera, kommentera!!!! :D
Btw; Bloggen har nu fått en facebook sida! Gå in och gilla den! >> HÄR

Kommentarer

Fia

2012-12-15 - 13:50:21
Bra som alltid:) Som jag alltid säger-ÄLSKAR NOVELLEN OCH DITT SÄTT ATT SKRIVA PÅ!:)
Svar: Tack så otroligt mycket!!!! :D xx
Sandra Persson

Anonym

2012-12-15 - 14:03:46
Gillar verkligen hur du skriver och då jag är en hästtjej själv så blir novellen bara ännu bättre ;)
Svar: Tack så mycket! Då längtar du extra mycket tills Madison åker tillbaka till ranchen och hästarna nästa vecka? :)
Sandra Persson

Anonym

2012-12-15 - 15:49:25
älskar novellen :):) tröttnar aldrig på den!!!

Wilma

2012-12-15 - 18:04:13
Lika bra som alltid! Så oerhört bra! Längtar till nästa del! xx

Elin

2012-12-15 - 18:22:34
Bra, längtar till nästa del (:

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus