They don't know about us - Chapter 11

Solens strålar började sakta kittla mina ögonlock och jag öppnade dem försiktigt. Det starka skenet som nådde mina ögon fick mig att stänga dem direkt igen, och blinka för att sedan öppna dem, medan jag försiktigt försökte dra mig ur Harrys famn. Så fort jag hade lyckats satte jag mig upp och kände solens strålar värma min rygg, jag log nöjt och tänkte tillbaka på kvällen. Aldrig hade jag trott att jag skulle gilla en kille så mycket som Harry, en världskänd artist, som jag till för bara några dagar sedan hade hatat över allt annat. Men hur kunde man hata en sådan underbar kille?
Jag slog bort blicken från havet där jag hade låtit den ligga en stund och betraktat vågorna som slog in mot strandkanten och slog istället ner den på Harry. Där han låg med sitt lockiga hår hängandes ner för ögonen med lätt vidöppen mun. Sakta lät jag handen nudda hans lockar och drog försiktigt bak dem så jag skulle kunna se hans ansikte.
-”Morning beautiful” mumlade han samtidigt som han kisade med ögonen mot den starka solen.
-”Morning sleepyhead” jag la mig tillrätta i sovsäcken och lutade mig mot stocken som vi hade bakom oss. –”Slept good?”
-”Yeah even though you weren’t in the same sleeping bag as me” jag kunde höra det ironiska i hans röst medan han satte sig upp i sin sovsäck och gjorde precis som jag, och lutade sig mot stocken. Jag vände huvudet mot hans och skulle precis luta mig in för en puss när jag hörde tältets blixtlås dras uppåt. Jag suckade tyst inombords och vände bort huvudet för att se vem det var som förstörde min, än så länge, perfekta morgon. Utsläntrandes ifrån tältet kom Louis i bara pyjamas, han tog snabbt tag i två filtar och drog sedan upp blixtlåset igen och gick för att sätta sig vid oss.
-”So lovebirds, how much have you slept tonight?” han vickade på ögonbrynen och jag hörde hur Harry drog en djup suck och skakade på huvudet.
-”Louis.. do you really need to destroy this moment, I was just about to kiss the most beautiful girl on this earth” Jag kollade stort på Harry, sa han verkligen allt det där precis till Louis. Jag visste inte hur mycket jag hade rodnat de senaste dagarna, men jag kunde än en gång känna hur den spred sig över mina kinder.
-”Aww Hazza you made her blush!” Han lutade sig snabbt in och pussade mig på kinden och jag kände hur det blev ännu varmare i mitt huvud. Gårdagen hade alltså inte varit någon dröm. Det hade verkligen hänt.
-”Well okay then, I leave you two alone and I’ll go and see if there’s any food, I’m starving!” Han klamrade sig fast vid sina filtar och började gå bort mot bilen, och jag lutade försiktigt huvudet mot Harrys axel.
-”Harry?”
-”Yeah Mads?”
-”If this go any futher… between you and me, what will happen to us when you leave Tennessee?”
-”Well.. first of all, I really, really, really, hope this between you and me will last way longer than this week out….” Jag log medan han fortsatte –“Second, I really need your number so I can text you every second of the day”. Jag skrattade tyst inombords och letade efter hans hand. Innan jag svarade honom med något som jag gått och funderat på ett tag.
-“What do you think all of your fans would say if it last?” jag vände huvudet lite bakåt så att det lutade halvt mot stocken och halvt mot hans axel så jag kunde kolla upp på han. Han vände sakta huvudet ner så han kollade mig i ögonen.
-”They don’t know about us, yet. But when they do there will probably be a lot of rumors and stuff at first, before some of us confesses it. But if they support me, they should be happy if I’m happy, right?” han lutade huvudet ytterligare en bit så det endast skilde några centimeter emellan oss.
-”Right” sa jag och lutade mig de sista centimetrarna så att våra läppar äntligen kunde mötas i en lätt kyss.
-”HARRYYY NOO, NOT IN FRONT OF ME!” Utbrast Louis, jag skulle precis dra bort mina läppar för att kunna kolla på Louis när Harry snabbt tog tag runt mitt huvud. Han fortsatte kyssen precis som för att reta Louis och jag var inte sen med noterna utan släppte snabbt in Harrys tunga så att det skulle bli ännu värre för Louis att se.  Jag kunde höra hur Louis gjorde äckliga ljud bakom oss och ett leende spred sig snabbt på mina läppar. När vi avslutat kyssen på ett ordentligt sätt vände vi oss om mot Louis, där han stod med famnen full med mat.
-”Serves you just right for all those occasions you and Eleanor done the exactly same thing to me!”.
-“Yeah, yeah, but me and Eleanor are way cuter than you two. Although I’m happy for you guys, it would be really cute if you took a country girl home to London, don’t you think?”.
-“HEY! There’s nothing wrong by being a country girl and…” längre hann jag inte innan jag stoppade mig själv. Jag snurrade snabbt en hårslinga runt mitt finger och bet mig nervöst i läppen. Hur kunde jag vara så dum? Killarna kom ifrån England, det visste jag ju. Men aldrig hade jag trott att dem fortfarande bodde där. Då var det inte bara det att dem skulle lämna delstaten, dem skulle lämna landet när deras turné var över. Jag vaknade ur mitt dagdrömmande av att Harry drog tummen över mina läppar och sedan utöver min kind. Jag slutade genast bita i läppen och kunde känna ett uns av blodsmak i munnen då jag bitit mig för hårt i den.
-”Madison, what is it?”
-”I just… I just forgot that you guys are from the UK.”
-”That’s not gonna change how I feel for you… I’ve never felt this much for a girl before, and the most craziest thing is that I’ve only known you for like four or five days.”
-“It’s not gonna change anything for me either. It’s just that the UK is so far away from the US.”
-“No further away than a phonecall” sa han och kysste mig lätt på läpparna.
____________________________________________________________________
Det är mycket roligare att skriva när ni kommenterar! Så snälla kommentera mera! 
Vad tror ni kommer hända? Kommer det som finns mellan Harry och Madison att hålla?
Btw nu när det är lite romantik mellan dem, så måste dem ju ha ett "shippingname" så är det "Hadison, Marry, Harrison" som gäller? Kom gärna med egna förslag också!

Kommentarer

Amanda

2012-11-24 - 15:07:01
!!! Älskar när det hettar till mellan dem <3 !!!!
Svar: Lovar att du kommer få mycket mer sånt lite längre fram! :)
Sandra Persson

Elin

2012-11-24 - 16:48:04
Gillade namnet '' marry '' xD
Längtar tills nästa kapitel *-*
Svar: Hahah påminner om deras videodagböcker! Nästa kommer ut imorgon! :)
Sandra Persson

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus