They don't know about us - Chapter 15

Efter det att vi tryggt och säkert kommit in på hotellet och blivit tilldelade våra rum, stod nu alla inklämda i hissen tillsammans med bagaget. När klockan plingade till och visade att vi befann oss på femte våningen klättrade vi snabbt och icke så smidigt ut från den. Jag och Harry hade fått rum 524 vilket visade sig ligga längst bort. Så fort vi kommit in i rummet hänfördes jag över hur stort och framförallt modernt rummet var, men då vi hade rest i över 14 timmar brydde jag mig inte annat om än att kolla in sängen. Längre hann jag inte i mina tankebanor kring hur enorm sängen var förrän Harry hade stängt igen dörren, slängt väskorna på golvet och snurrat sina armar kring min midja. Han snurrade runt mig så att jag stod framför honom och jag kollade upp på hans huvud, han böjde sig fram och lät hans läppar möta mina. Jag öppnade munnen och tog emot hans kyss. Hans läppar smakade lätt av äpple, då han hade tuggat på ett innan vi hoppade av bussen, jag lät mina armar glida över hans axlar och pressade mig emot honom. Han ledde mig försiktigt bort till sängen samtidigt som han kysste mig, jag var som förhäxad i hans kyssar och svarade därför hungrigt tillbaka. Med hans ena hand drog han mig hårdare intill sig, som om det ens var möjligt, och lutade mig försiktigt ner i sängen, utan att sluta kyssa varandra. När vi hade lyckats ta oss upp i sängen kände jag hur våra kyssar blev allt mer passionerade och hur Harrys hand försiktigt letade sig in under min tröja. Skulle jag berätta för han, att jag inte hade gjort det innan? Eller skulle jag bara låta det vara och se vad som hände? Men jag bestämde mig för att ärlighet varar längst. Precis innan Harry var på väg att dra av mig tröjan helt tog jag tag i hans armar.
-”Ehm… Harry?”
-”Yeah babe?” han kysste mig mjukt längs med min hals och jag rös.
-”This is my first time” jag nästan viskade det men jag visste att han hade hört det. Försiktigt la han sin kraft på armarna så att det blev avstånd mellan oss och han kollade mig djupt i ögonen. Jag kände hur rodnaden spred sig i ansiktet desto längre han kollade på mig och tillslut vände jag bort blicken. Jag klarade inte av det. Han ville inte ha mig längre. Jag hade förstört allt.
-”Fan också” muttrade jag tyst för mig själv och jag kunde känna hur tårarna var på väg att tränga upp.
-”Madison what is it? You don’t need to be ashamed because you’ve never done it before, I still love you” han viskade det tyst mot min hals men jag hörde varje ord. Jag vände tillbaka huvudet mot honom och han kollade mig än en gång in i ögonen. Jag la mina armar runt hans hals och krökte ryggen så att jag skulle kunna pressas ännu närmare honom och kysste han mjukt. Hur hade jag ens kunnat tvivla på honom?
-”Are you sure you wanna do this? We can wait you know?” Som svar på hans fråga knäppte jag upp hans skjorta och kysste han passionerat. Han var inte sen med att svara utan drog snabbt av sig tröjan innan han började kyssa mig igen, sakta men säkert drog han av mig mina kläder och jag visste att denna natt skulle bli något jag sent skulle glömma.

Burrandet av telefonen var det som väckte mig följande morgon och jag sträckte mig efter den då den log på nattduksbordet. Ett sms från Harry. Snabbt snurrade jag runt i sängen och märkte att den andra halvan var tom. Jag vände min blick tillbaka igen och kollade på klockan, 11.20. Jag drog snabbt tummen över skärmen så att jag skulle kunna läsa hans sms.

From: Harry Styles
Hi babe, hope you’re awake. Me and the boys are at an interview, so if you turn on the tv at channel 3, you will see me. Love you, and thank you for last night it was amazing. Call you later xx

Jag log och letade snabbt fram fjärrkontrollen och klickade mig fram till kanal tre där en bild på killarna dök upp där dem satt hopträngda i en soffa. Två sekunder efter det att jag hade lagt ifrån mig fjärrkontrollen hörde jag hur det bultade på dörren. Snabbt for min blick ner på min nakna kropp och jag rent ut sagt flög upp ur sängen och letade fram mina trosor och bh innan jag drog på mig en av Harrys t-shirts. Jag öppnade försiktigt dörren och instormandes kom ingen annan än Lexie.
-”Omg I thought you weren’t awake! They boys interview should start any minute!” Jag skakade glatt på huvudet innan jag hoppade upp i sängen och satte mig tillrätta bredvid Lexie innan vi skruvade upp ljudet på tv:n.
-”So welcome everyone! Today we have no other than the most popular boyband in the world with us! Let us all welcome ONE DIRECTION” utbrast intervjuaren. Killarna log glatt och vinkade mot publiken innan intervjuaren drog igång intervjun ordentligt. Efter en 10 minuters intervju med vanliga frågor angående turnén och så vidare, började dem komma in på varför dem hade befunnit sig på min ranch.
-”Well, we had a photoshoot at the ranch, which will be out in the magazines in about a week!” Sa Liam, vilket fick publiken att jubla glatt. Intervjuaren verkade nöja sig med det svaret och både jag och Lexie pustade ut av lättnad. Men ingen av oss var beredd på nästa fråga som han skulle komma att ställa.
-”So which one of you guys don't have a girlfriend?” Till min och antagligen även Lexies men också intervjuarens förvåning räckte ingen av killarna upp handen. Skulle dem verkligen gå ut med det inför hela världen i ett morgonprogram?! Jag kunde inte hjälpa det men jag var spänd och nyfiken på vad Harry skulle säga.
-”I know that you Liam, Zayn and Louis have girlfriends since before. But I actually thought that you Harry and Niall were single. Since when did this change and who are the girls?” Intervjuaren vickade på ögonbrynen, väl medveten om att han hade fått ett av världens hetaste scoop just nu. Harry och Niall kollade på varandra innan Harry tog till orda.
-”Well it changed when we met the two most amazing girls in the world” Jag och Lexie vände snabbt huvudena mot varandra och log innan vi återgick till tv:n.
-”And who are they?” frågade intervjuaren nyfiket.
-”Their names are Madison and Lexie, but we don’t want to go any futher with it, hope you respect that” sa Niall. Intervjuaren nickade, och fortsatte sedan sin intervju medan jag och Lexie hoppade runt i sängen av ren och skär glädje. Vi hade pojkvänner och hela världen visste om det. 
_____________________________________________________________________
En kommentar betyder så himla mycket, så snälla kommentera!
Visste inte riktigt hur långt jag vågade gå i scenen med Harry och Madison, så hoppas detta duger! 
Tack till er som kommenterar, ni är guld värda! :')

Kommentarer

thuva9

2012-11-26 - 20:32:55
jätte bra :)
Svar: Tack så jättemycket! :)
Sandra Persson

Elin

2012-11-26 - 21:09:40
Hjätte bra, Fick mig att slappna av efter att varit lite skakis efter att ha ramlat av min häst för cirka 2 timmar sedan (;
Som sagt tack cc:
Svar: Ojdå! Hoppas det gick bra med dig! Tack själv! xx
Sandra Persson

Emina

2012-11-26 - 22:46:41
Asome kapitel! :D
Har själv startat en ny blogg...och undar om du vill göra länbyte? <3 <3
Svar: Tack, visst kan vi göra det!
Sandra Persson

Anonym

2012-11-27 - 10:46:18
Jätte bra!! Tummen upp för mer;)
Svar: Tack! :)
Sandra Persson

Emina

2012-11-27 - 20:26:12
Okej, har lagt till dig i menyn nu :) <3
Svar: Har lagt till dig också :) xx
Sandra Persson

Sara G

2012-12-30 - 22:58:58
Omg.. jag hittar inga ord.
du är grymt bra på att skriva asså, man måste nästan slå mig för att jag ska kunna släppa texten med blicken! xD <3

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus