They don't know about us - Chapter 18

Kvällen hade rent ut sagt varit fantastisk. Killarna hade vunnit priser i varje kategori dem varit med i och jag kände mig gladare, stoltare, tryggare och mer älskad än vad jag känt mig på ett bra tag. Klockan började nu närma sig halv ett på natten och vi hade för bara några minuter sedan kommit tillbaka till hotellet. Harry stod i duschen medan jag låg och halvsov med kvällens klänning fortfarande på mig samtidigt som jag kollade på något dåligt matlagningsprogram på tv. Jag vaknade upp ifrån matlagningsprogrammet genom att toalettdörren öppnades och Harry kom ut endast iklädd en vit hotellhandduk. Jag kunde ärligt talat inte slita blicken ifrån honom. Han märkte mina blickar och började skratta.
-”See something you like?” jag nickade stumt samtidigt som han banade sin väg genom våra resväskor som låg huller om buller för att kunna komma fram till mig. Jag satte mig på sängkanten och omfamnade honom när han var inom räckhåll.
-”Thank you” sa jag
-”For what?” han smekte mig sakta över håret och satte sig ner bredvid mig med handen inflätad i min.
-”For tonight. It was absolutely amazing”
-”Haha you better get used to it”
sa han och kysste min hjässa. Hur hade jag kunnat hata denna kille? Han var den underbaraste killen jag någonsin hade träffat! Jag lutade mitt huvud mot Harrys axel medan vi kollade på det dåliga matprogrammet, sakta kände jag hur Harrys hand gick från att till en början ha pillat i mitt hår till att nu ligga på mitt lår. Jag kollade sakta på honom och såg hur han satt där i endast handduken och jag kunde inte hjälpa det men sakta började jag kyssa han längs med nacken tills jag tillslut nådde hans läppar. Han backade försiktigt längre bak i sängen och la sig på rygg medan jag klättrade upp på honom så jag nu satt gränsle över honom.
-”I don’t think I’ve told you how sexy you look in that dress” sa Harry
-“And I don’t think that I’ve told you how sexy you look with just a towel around you” jag såg hur Harrys smilgrop kom fram på hans kind medan han satte sig upp och la armarna om mig och försiktigt drog ner blixtlåset på klänningen samtidigt som han kysste mig. Jag hade fallit för denna kille snabbare än jag kunde säga aproximadamente (ungefär på spanska) och han var allt jag någonsin hade kunnat tänka mig i en kille. Trots att jag knappt kände honom.
-”Harry?” sa jag och satte mig bredvid honom samtidigt som jag gjorde cirklar på hans bröstkorg med min hand.
-”Yeah?”
-”Tell me something about you, your family, how you became famous, anything!”
Försiktigt lutade han sig bakåt mot kuddarna och jag följde hans exempel och la mig tätt intill honom med huvudet lutat mot hans bröstkorg.
-”Well, I have a sister named Gemma, she’s really nice, and I’m sure that you two will get along when we come to London. And I got “famous” because of the X Factor show in the UK, where we all started as individual contestants but later got put together as a band.”
-“Wait a second, so you didn’t know any of the other boys before X Factor?!”
-“Haha no, but since we became One Direction they are like my brothers”
-“That’s amazing”
-“Tell me something about you, that I don’t know”
Han smekte min bara rygg där klänningen nu var öppen och jag kunde inte låta bli att le.
-“Sure, well I’ve never had a “real” boyfriend before… if horses don’t count, in that case I’ve had 10”
-“Haha, you’re so funny, when did you start riding?”
-“Well my parents have owned the ranch since I was born so I’ve been riding my whole life. But I did take a “pause” for like a year or something due to that the school took too much effort from me but when Hayley died my parents made me get back up on the horse”
Jag kunde inte hjälpa det men medan jag pratade om mina föräldrar, hästarna och Hayley började jag fälla tårar längs med mina kinder. Harry var snabbt frame med sin tumme och torkade dem.
-“Isn’t it strange how we can be so madly in love when we barley know each other?”sa Harry
-“I know, but it was actually love at first sight for me, even though it might haven’t seemed liked it”
-“Haha you were covered in horse shit, but yeah it was love at first sight for me as well”
-“Strange”
-“Really strange”
Jag skrattade tyst innan jag vände mig upp och kollade på honom, sakta lyfte jag min kropp och kysste han passionerat på läpparna. Han kysste mig minst lika passionerat tillbaka och jag satte mig gränsle över honom. Han uppfattade direkt var det var jag ville komma med kyssen och hjälpte mig därför snabbt av med klänningen. Jag lirkade snabbt upp Harrys handduk och kastade iväg den på golvet innan mina underkläder for i samma riktning.

-”But I always will remember, you were my summerlove, you always will be my summerlove…” jag vaknade av Harrys sång och vred försiktigt på mig i hans grepp. Han tittade på mig och kysste mig lätt på läpparna. Jag log stort mot honom och kysste han en gång till.
-”So what is the schedule for today?” sa jag
-”It’s our last day in NYC so we only have an interview at 10 am and then we’re free so what do you say about some shopping later?”
-“Sounds awesome, what city/state are we going to next then?”
-“We’re going home to London”
Jag såg hur Harry log stort och pussade mig lätt på kinden innan han gick upp ur sängen för att göra sig iordning då klockan redan var halv tio. Jag kunde inte fatta det, jag skulle utomlands för första gången i mitt liv. Jag skulle flyga. Åh herregud jag skulle flyga. För första gången. Med en gång satte nerverna tag i mig och när Harry hade sagt hejdå rusade jag direkt in på toaletten för att ta mig en dusch, det brukade alltid hjälpa mot mina nerver. Jag kände hur det varma vattnet rann ner över min kropp och hur all nervositet rann ur mig. Det skulle gå bra, jag hade ju Harry vid min sida.

När klockan slog tolv hade vi precis lyckats ta oss ut från hotellet och promenerade nu hand i hand längs med gatorna i New York City. Harry hade dragit in mig i flera olika affärer och jag hade märkt med en gång att han var mer shopping galen än var jag någonsin hade varit.
-”I’m gonna buy you something” sa Harry och kollade flirtigt på mig. Jag gav han en oförstående blick tillbaka.
-”What do you mean?”
-”You’ll see”
sa han och drog snabbt in mig i en affär. När vi kom in luktade det parfym i alla olika de slags och rakt framför näsan på mig fanns där flera hyllor och bord med underkläder. Jag gapade stort. Var Harry seriös? Skulle han köpa underkläder till mig?
-”Harry no. Let’s just go out from here now!”
-”No”
-”Harry!!”
jag drog frustrerat i hans hand men eftersom han var mycket starkare än mig lyckades han därför dra bort mig till ett bord fyllt med spetsunderkläder. Harry plockade upp ett par i ljus rosa och kollade gillande på mig.
-”You would look so hot in these, and with that matching bra” viskade han och pekade på bh:n. Jag skrattade tyst och slog till honom lätt på armen.
-”Shut up!” Han log och tog tag i den matchande bh:n innan han med bestämda steg gick bort till kassan för att betala, jag himlade med ögonen och följde efter honom.
-”Here you go babe” sa han, jag kollade ner på Victoria Secret påsen han sträckte över mot mig och jag la armarna i kors.
-”You didn’t have to do that”
-”But I want my babe to look even more sexy half naked”
jag skrattade och kysste han för att få tyst på honom och tog emot påsen.
-“Thank you”
-“My pleasure, what do you say about a hot-dog?”
-“That sounds awesome”
Han log och tog tag i min hand samtidigt som vi försökte bana oss fram genom alla New York bor och turister.
______________________________________________________________________
Förlåt för sent kapitel, men stort tack för många gulliga kommentarer på förra kapitlet! Ni är guld värda! Fortsätt kommentera så ska jag lova att göra mitt bästa! 

Kommentarer

Fia

2012-11-29 - 18:13:17
Great:D
Svar: Tack! :D xx
Sandra Persson

Elin

2012-11-29 - 19:36:07
Good, Can't Wait for the next chapter c:
Svar: Tack så jättemycket! :) xx
Sandra Persson

Elin

2012-11-29 - 22:30:28
Kan inte vänta tills nästa kapitel! :D

Wilma

2012-11-29 - 23:56:12
Lyckades hitta din novell idag, är helt fast! Grymt bra!xx
Svar: Tack så mycket Wilma! Hoppas du stannar i framtiden också! :) xx
Sandra Persson

IMA

2012-11-30 - 19:34:26
<3<3<3 tack för att din novell finns!!!!! <3<3<3

Sara G

2012-12-30 - 23:35:33
Haha jag satt jätte länge och försökte säga aproximadamente.. det gick inte så bra :P <3

Hur visste harry att det var rätt storlek?? xD <3

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus