Livet är förstört

Min dator är i sönder. Vilket inte enbart innebar att större delen av mitt liv är förstört, utan också att jag inte kan skriva på novellen. Jag är hemskt ledsen för detta och återkommer så fort som min dator är friskförklarad.

Tack för alla kommentarerna på förra kapitlet, är riktigt taggad på att skriva det. Men eftersom min dator är i sönder får det vänta.

Hoppas ni stannar kvar och jag hoppas innerligt att det inte är något större fel på den.

Kram Sandra - DOL NOVELLER

Kommentarer

Laila

2013-01-31 - 17:43:46
Riktigt synd men det är som det är man kan inte ändra på det som sker så det är lungt;)

jessica

2013-01-31 - 18:37:01
Det gör absolut ingenting att man får vänta ett litet tag, man kan inte rå för det som händer. ;)

sanna

2013-01-31 - 19:16:40
nooooooo! men hoppas den blir fixad snart! :)

Wilma

2013-01-31 - 21:27:47
Noooooooo!:(
Hoppas den bli frisk snart ^^

Signeli

2013-01-31 - 21:46:33
Alltid värt å vänta på en sån här bra novell!!:)
Hoppas de går bra:)

Lina

2013-01-31 - 21:49:36
Näje, jag som väntat på en fortsättning! :'( Kan du inte skriva från mobilen, det gör inget att det inte är några bilder osv. vill bara veeta!!!!!!

Skriv en kommentar









STARS ARE ALWAYS SHINING : Handlar om 17 åriga Olive Whitgeri, som bor i Bronx, i utkanten av New York City. Efter hennes mammas död lever hon tillsammans med sin pappa och två yngre tvillingsyskon på de få pengar hennes pappa får in som journalist. Dansa är hennes största passion men för att ha råd med danslektioner och mat till hushållet tvingas hon jobba extra på Bronx Zoo, där hon en dag av en slump träffar det världskända pojkbandet One Direction.

Tema gjort av Mimmi Thorneus